Ruszyły przygotowania do Bytomskiego Jarmarku Świątecznego, który rozpocznie się z początkiem grudnia na Rynku. Do 31 października Urząd Miejski w Bytomiu czeka na zgłoszenia zainteresowanych wystawców, którzy chcą zaprezentować swoje produkty podczas jarmarku.

– Zapewniamy 13 nieodpłatnych drewnianych domków z dostępem do elektryczności. Każdy wystawca może otrzymać jedno takie stoisko. Bytomski Jarmark Bożonarodzeniowy będzie trwał od 1 do 22 grudnia – mówi Krzysztof Ulitzka, naczelnik Wydziału Transportu Urzędu Miejskiego w Bytomiu.

Jak będzie działać jarmark

Wystawcy, którzy podpiszą umowę z miastem, będą zobowiązani do oferowania swoich produktów od poniedziałku do czwartku w godzinach od 16.00 do 20.00, oraz w piątek, sobotę i niedzielę od 16.00 do 22.00.

Warunkiem podpisania umowy jest wpłata kaucji w wysokości 2300 zł. Kaucja musi być wpłacona przed podpisaniem umowy o użyczenie domku drewnianego na wskazane konto bankowe organizatora. Kaucja będzie zwracana do 30 dni od zwrotu domku drewnianego.

Umowy będę podpisywane z zainteresowanymi od 4 do 15 listopada. Aby zapewnić różnorodność oferowanych produktów, organizator zastrzega sobie prawo do samodzielnego wyboru oferentów. Nie obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Zgłoszenia należy przesyłać na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.. Więcej informacji udzielają pracownicy Wydziału Transportu pod numerem telefonu : 32 77 98 552.