Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Kontrola elementów miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, będącej w zarządzie MZDiM Bytom.
- Prowadzenie ewidencji rzeczowej i ilościowej majątku związanego z siecią kanalizacji deszczowej oraz zbiornikami i urządzeniami wodnymi będącymi w zarządzie MZDiM.
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej związanych z infrastrukturą kanalizacji deszczowej.
- Kontrola prawidłowości wykonania robót, sporządzania harmonogramów oraz dokonywania odbiorów robót zleconych Wykonawcom
- Sprawowanie nadzoru nad systemem odprowadzania wód opadowych i roztopowych, w tym przeprowadzanie wizji w terenie.
- Określanie zakresu rzeczowego remontów urządzeń systemu odprowadzania wód opadowych i roztopowych.
- Kontrola realizowanych zadań pod względem zgodności z zawartymi umowami, normami, przepisami prawa oraz wiedzą techniczną.
- Kontrola prac związanych z odprowadzaniem wód deszczowych i roztopowych przy inwestycjach prowadzonych przez MZDiM lub inwestorów zastępczych.
- Uczestniczenie w komisjach odbiorowych.
- Pełnienie funkcji nadzoru nad przepompowniami wód deszczowych.
- Pełnienie funkcji nadzoru nad pracami prowadzonymi w rowach melioracyjnych i wylotach.
- Kontrola rozliczeń rzeczowo-finansowych robót.
- Nadzór nad zużyciem, umowami oraz rozliczeniami za zużycie prądu przez przepompownie.
- Nadzór nad separatorami substancji ropopochodnych.
- Nadzór nad opłatami wodnymi, terminami pozwoleń wodnoprawnych oraz postępowaniami związanych z uzyskiwaniem nowych pozwoleń wodnoprawnych.
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia prac robót budowlanych i instalacyjnych.
- Przygotowanie odpowiedzi na pisma i interpelacje z zakresu prowadzonych spraw.
- Uczestnictwo w pracy komisji przetargowych.
- Uczestnictwo w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych oraz kompletowanie dokumentacji powykonawczych.
Warunki pracy:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
- Praca w budynku bez windy.
- Praca w terenie.
- W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
- Minimum wykształcenie średnie.
- Minimum pięcioletni staż pracy.
- Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego oraz postępowania administracyjnego, przepisów szczegółowych dotyczących spraw związanych z Prawem Budowlanym.
- Biegła znajomość Prawa Wodnego.
- Znajomość redagowania pism urzędowych.
- Prawo jazdy kat. B (korzystanie z samochodu służbowego bez kierowcy).
- Biegła obsługa komputera, w szczególności: MS Office Word i Excel.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Dobra znajomość topografii miasta Bytomia.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość programu Norma Pro, Norma Expert.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność, dyspozycyjność, uczciwość, inicjatywa własna.
- Odporność na stres.
- Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
- Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 31 stycznia 2024r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Dziale Kanalizacji Deszczowej”
- osobiście w sekretariacie jednostki
- lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.