Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki kadrowej w jednostce w tym: rekrutacja, nabór na stanowiska pracy, przygotowywanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, naliczanie należnego urlopu oraz stażu pracy i jubileuszu itd.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, terminów badań lekarskich oraz szkoleń bhp itp.
- Weryfikacja harmonogramów czas pracy oraz planów urlopowych.
- Naliczanie ekwiwalentów za pranie odzieży roboczej oraz bonów żywieniowych.
- Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników.
- Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy, Centrum Integracji Społecznej, Zespołem Kuratorskiej Służby Sądowej, Polskim Stowarzyszeniem na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną w zakresie: organizacji staży, praktyk zawodowych, robót publicznych, prac społecznie użytecznych oraz wykonywania nieodpłatnej pracy na cele społeczne w ramach kary ograniczenia wolności.
- Organizowanie praktyk studenckich i szkolnych.
- Aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym.
- Sporządzanie sprawozdań, zestawień i raportów dotyczących wykonywanych obowiązków na potrzeby własne oraz odpowiednich instytucji.
- Udzielanie pomocy pracownikom przy wypełnianiu dokumentacji związanej z przejściem na emeryturę lub rentę.
- Opracowywanie projektów regulaminów i zarządzeń określających prawa i obowiązki pracowników, w tym regulaminu pracy, przeprowadzania służby przygotowawczej, oceny pracowników itp.
- Współpraca ze służbami BHP.
- Dbałość o aktualną wiedzę z zakresu kadrowo-płacowego, podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
Warunki pracy:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
- Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
- W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie.
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy na stanowisku związanym z zakresem kadrowym.
- Znajomość przepisów:
- Kodeks pracy,
- Ustawa o pracownikach samorządowych,
- Rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
- Znajomość redagowania pism urzędowych.
- Biegła obsługa komputera, w szczególności: MS Office Word i Excel.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność, dyspozycyjność, uczciwość, inicjatywa własna.
- Odporność na stres.
- Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
- Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 23 sierpnia 2024r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. kadr”
- osobiście w sekretariacie jednostki
- lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.