Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki kadrowej w jednostce w tym: rekrutacja, nabór na stanowiska pracy, przygotowywanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, naliczanie należnego urlopu oraz stażu pracy i jubileuszu itd.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, terminów badań lekarskich oraz szkoleń bhp itp.
  • Weryfikacja harmonogramów czas pracy oraz planów urlopowych.
  • Naliczanie ekwiwalentów za pranie odzieży roboczej oraz bonów żywieniowych.
  • Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników.
  • Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy, Centrum Integracji Społecznej, Zespołem Kuratorskiej Służby Sądowej, Polskim Stowarzyszeniem na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną w zakresie: organizacji staży, praktyk zawodowych, robót publicznych, prac społecznie użytecznych oraz wykonywania nieodpłatnej pracy na cele społeczne w ramach kary ograniczenia wolności.
  • Organizowanie praktyk studenckich i szkolnych.
  • Aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym.
  • Sporządzanie sprawozdań, zestawień i raportów dotyczących wykonywanych obowiązków na potrzeby własne oraz odpowiednich instytucji.
  • Udzielanie pomocy pracownikom przy wypełnianiu dokumentacji związanej z przejściem na emeryturę lub rentę.
  • Opracowywanie projektów regulaminów i zarządzeń określających prawa i obowiązki pracowników, w tym regulaminu pracy, przeprowadzania służby przygotowawczej, oceny pracowników itp.
  • Współpraca ze służbami BHP.
  • Dbałość o aktualną wiedzę z zakresu kadrowo-płacowego, podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie.
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy na stanowisku związanym z zakresem kadrowym.
  • Znajomość przepisów:
    • Kodeks pracy,
    • Ustawa o pracownikach samorządowych,
    • Rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
  • Znajomość redagowania pism urzędowych.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności: MS Office Word i Excel.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność, dyspozycyjność, uczciwość, inicjatywa własna.
  • Odporność na stres.
  • Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
  • Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 23 sierpnia 2024r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. kadr”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie o naborze odt 20.38 KB Katarzyna Książek
Kwestionariusz kandydata doc 31.00 KB Katarzyna Książek
Oświadczenie doc 35.00 KB Katarzyna Książek
Ogłoszenie o II etapie naboru docx 12.60 KB Weronika Bieniek
Informacja o nierozstrzygnięciu docx 12.62 KB Weronika Bieniek
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. Dodane załączniki wtorek, 30-07-2024 godz. 10:45 Katarzyna Książek
Artykuł został zmieniony. wtorek, 30-07-2024 godz. 10:52 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki czwartek, 05-09-2024 godz. 12:19 Weronika Bieniek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki poniedziałek, 23-09-2024 godz. 14:24 Weronika Bieniek Porównaj