Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Nadzór i kontrola jakości wykonanych prac związanych z:
- oczyszczaniem,
- letnim i zimowym utrzymaniem dróg, chodników, alejek, placów i innych terenów gminnych,
- likwidacją dzikich wysypisk śmieci.
- Analiza potrzeb i planowanie zadań budżetowych dotyczących oczyszczania dróg, chodników, alejek, placów w tym zimowego i letniego utrzymania.
- Przygotowanie od strony technicznej i branżowej materiałów do opracowywania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla organizowanych przez jednostkę przetargów.
- Uczestniczenie w procedurach komisji przetargowych.
- Opracowywanie, zlecanie do wykonania, nadzór, kontrola prac i robót dodatkowych – poza ustawą o zamówieniach publicznych.
- Pełnienie nadzoru w zakresie realizowanych zadań związanych z oczyszczaniem i utrzymaniem dróg, chodników, alejek, placów i innych terenów gminnych tj. nadzór i kontrola nad realizowanymi umowami, a w szczególności:
- przekazywanie terenu wykonywania robót i usług;
- kontrola zgodności realizacji robót, prac i usług z zawartą umową;
- zlecanie i odbiór wykonanych robót, prac i usług.
Warunki pracy:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
- Praca w terenie.
- Praca zmianowa i w porze nocnej.
- Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
- W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Minimum 2-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
- Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word i Excel.
- Znajomość aktów prawnych:
- Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Ustawa o samorządzie gminnym.
- Ustawy prawo zamówień publicznych.
- Ustawy o pracownikach samorządowych.
- Czynne prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.
- Znajomość topografii Bytomia.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Obywatelstwo polskie.
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność, uczciwość, inicjatywa własna.
- Odporność na stres.
- Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy oraz doświadczenie zawodowe.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 30 sierpnia 2024r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Dziale Oczyszczania”
- osobiście w sekretariacie jednostki
- lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.