Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Redagowanie korespondencji urzędowej.
- Bezpośredni i telefoniczny kontakt z interesantami.
- Terminowe udzielanie odpowiedzi na wnioski i zapytania Radnych, Prezydenta oraz instytucji i osób prywatnych.
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zieleni niskiej oraz zadrzewień.
- Przygotowywanie od strony technicznej i branżowej materiałów do opracowywania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla organizowanych przez jednostkę przetargów
- Sporządzanie dokumentacji i wniosków dotyczących uzyskania pozwoleń na usuwanie drzew i krzewów.
- Realizacja decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów wraz z nasadzeniami zastępczymi na czas określony w decyzjach.
- Współdziałanie z właściwymi jednostkami w zakresie utrzymania terenów zieleni miejskiej.
- Koordynowanie, nadzorowanie prawidłowości i terminowości zabiegów pielęgnacyjnych i renowacyjnych terenów zielonych.
- Opracowanie i realizacja rocznych i wieloletnich programów rozwoju i przebudowy zieleni.
- Uczestniczenie w procedurach komisji przetargowych.
- Analiza potrzeb, wnioskowanie o wykonanie pozostałych zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w granicach kompetencji Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów określonych statutem.
Warunki pracy:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
- Praca w terenie.
- Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
- W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie.
- Minimum 3 lata stażu pracy.
- Znajomość przepisów z zakresu postepowania administracyjnego, ochrony środowiska i ochrony przyrody.
- Znajomość programów komputerowych stosowanych przy pracy biurowej (w szczególności programów: MS Office Word i Excel) oraz obsługa urządzeń peryferyjnych.
- Czynne prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.
- Zainteresowanie zagadnieniami z obszaru przyrody i urządzonej zieleni miejskiej.
- Co najmniej podstawowa znajomość zagadnień z obszaru botaniki.
- Posługiwanie się nienaganną polszczyzną w mowie i piśmie.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Preferowane kierunki wykształcenia – leśnictwo, ogrodnictwo, sadownictwo, architektura krajobrazu, ochrona środowiska.
- Mile widziane doświadczenie w pracy przy zakładaniu lub utrzymywaniu terenów zieleni urządzonej.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność, dyspozycyjność, uczciwość, inicjatywa własna.
- Odporność na stres.
- Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
- Dobra znajomość topografii miasta Bytomia.]
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających minimum trzyletni staż pracy.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 16 grudnia 2024r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. zieleni”
- osobiście w sekretariacie jednostki
- lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.