Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Redagowanie korespondencji urzędowej.
  • Bezpośredni i telefoniczny kontakt z interesantami.
  • Terminowe udzielanie odpowiedzi na wnioski i zapytania Radnych, Prezydenta oraz instytucji i osób prywatnych.
  • Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zieleni niskiej oraz zadrzewień.
  • Przygotowywanie od strony technicznej i branżowej materiałów do opracowywania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla organizowanych przez jednostkę przetargów
  • Sporządzanie dokumentacji i wniosków dotyczących uzyskania pozwoleń na usuwanie drzew i krzewów.
  • Realizacja decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów wraz z nasadzeniami zastępczymi na czas określony w decyzjach.
  • Współdziałanie z właściwymi jednostkami w zakresie utrzymania terenów zieleni miejskiej.
  • Koordynowanie, nadzorowanie prawidłowości i terminowości zabiegów pielęgnacyjnych i renowacyjnych terenów zielonych.
  • Opracowanie i realizacja rocznych i wieloletnich programów rozwoju i przebudowy zieleni.
  • Uczestniczenie w procedurach komisji przetargowych.
  • Analiza potrzeb, wnioskowanie o wykonanie pozostałych zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w granicach kompetencji Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów określonych statutem.

Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w terenie.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Minimum 3 lata stażu pracy.
  • Znajomość przepisów z zakresu postepowania administracyjnego, ochrony środowiska i ochrony przyrody.
  • Znajomość programów komputerowych stosowanych przy pracy biurowej (w szczególności programów: MS Office Word i Excel) oraz obsługa urządzeń peryferyjnych.
  • Czynne prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.
  • Zainteresowanie zagadnieniami z obszaru przyrody i urządzonej zieleni miejskiej.
  • Co najmniej podstawowa znajomość zagadnień z obszaru botaniki.
  • Posługiwanie się nienaganną polszczyzną w mowie i piśmie.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  • Preferowane kierunki wykształcenia – leśnictwo, ogrodnictwo, sadownictwo, architektura krajobrazu, ochrona środowiska.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy przy zakładaniu lub utrzymywaniu terenów zieleni urządzonej.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność, dyspozycyjność, uczciwość, inicjatywa własna.
  • Odporność na stres.
  • Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
  • Dobra znajomość topografii miasta Bytomia.]

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających minimum trzyletni staż pracy.
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

 

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 16 grudnia 2024r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. zieleni”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie o naborze docx 19.52 KB Weronika Bieniek
Kwestionariusz kandydata doc 31.00 KB Weronika Bieniek
Oświadczenie - nabór doc 35.00 KB Weronika Bieniek
Ogłoszenie - II etap naboru docx 12.60 KB Krystian Gnacik
Informacja o rozstrzygnięciu naboru docx 13.05 KB Weronika Bieniek
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. Dodane załączniki wtorek, 03-12-2024 godz. 07:56 Weronika Bieniek
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki wtorek, 17-12-2024 godz. 12:47 Krystian Gnacik Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki poniedziałek, 30-12-2024 godz. 09:49 Weronika Bieniek Porównaj
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 30-12-2024 godz. 09:50 Weronika Bieniek Porównaj