Wymiar etatu: ¼ lub ½ etatu.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Wykonywanie zadań zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.).
Warunki zatrudnienia:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
- Praca w terenie.
- Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
- W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie średnie w zawodzie technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe o kierunku bezpieczeństwo i higiena pracy.
- Minimum pięcioletni staż pracy, w tym minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, gdzie wykonywane były zadania zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.).
- Biegła obsługa komputera, w szczególności: MS Office Word i Excel.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Czynne prawo jazdy kat. B (praktyka w prowadzeniu pojazdu).
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność i inicjatywa własna.
- Uczciwość.
- Wymagania dodatkowe:
- Kreatywność oraz umiejętności analityczne.
- Zaangażowanie w pracę, nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
- Odporność na stres.
- Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Mile widziane posiadanie uprawnień Inspektora PPOŻ.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Curriculum vitae oraz List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Kserokopia uprawnień Inspektora PPOŻ (w przypadku ich posiadania).
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające pięcioletni staż pracy oraz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 14 stycznia 2025 r. do godz. 14.00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy”
- osobiście w sekretariacie jednostki
- lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.