Wymiar etatu: ¼ lub ½ etatu.

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Wykonywanie zadań zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.).

Warunki zatrudnienia:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w terenie.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

 Niezbędne wymagania:

  • Wykształcenie średnie w zawodzie technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe o kierunku bezpieczeństwo i higiena pracy.
  • Minimum pięcioletni staż pracy, w tym minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, gdzie wykonywane były zadania zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.).
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności: MS Office Word i Excel.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Czynne prawo jazdy kat. B (praktyka w prowadzeniu pojazdu).
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność i inicjatywa własna.
  • Uczciwość.
  • Wymagania dodatkowe:
  • Kreatywność oraz umiejętności analityczne.
  • Zaangażowanie w pracę, nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
  • Odporność na stres.
  • Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Mile widziane posiadanie uprawnień Inspektora PPOŻ.

 

 Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae oraz List motywacyjny.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  • Kserokopia uprawnień Inspektora PPOŻ (w przypadku ich posiadania).
  • Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające pięcioletni staż pracy oraz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe.
  • Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 14 stycznia 2025 r. do godz. 14.00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie o naborze odt 19.71 KB Weronika Bieniek
Kwestionariusz kandydata doc 31.00 KB Weronika Bieniek
Oświadczenie - nabór doc 35.00 KB Weronika Bieniek
II etap docx 12.64 KB Weronika Bieniek
Informacja o rozstrzygnięciu naboru docx 14.14 KB Weronika Bieniek
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. Dodane załączniki czwartek, 02-01-2025 godz. 10:43 Weronika Bieniek
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki środa, 15-01-2025 godz. 11:40 Weronika Bieniek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki czwartek, 16-01-2025 godz. 10:46 Weronika Bieniek Porównaj