Wymiar etatu: pełny

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Udział w planowaniu zakresów rzeczowych i finansowych inwestycji oraz prowadzenie dialogu ze społecznością lokalną w zakresie realizowanych zadań.
  • Administracyjne koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie rewitalizacji i zagospodarowania terenów gminnych oraz inwestycji drogowych, w tym dróg rowerowych.
  • Prowadzenie sprawozdawczości rzeczowo-finansowej z realizowanych zadań inwestycyjnych.
  • Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz wniosków o płatność ze środków zewnętrznych wraz z ich rozliczaniem.
  • Współpraca z uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz instytucjami współfinansującymi.
  • Udział w naradach koordynacyjnych.
  • Współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi tut. Zarządu oraz Wydziałami Urzędu Miejskiego.
  • Opracowywanie pism urzędowych.
  • Przygotowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz czynny udział w pracach komisji

Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w terenie.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Minimum pięcioletni staż pracy, w tym minimum trzyletnie doświadczenie
    w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word
    i Excel.
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego.
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Samodzielność i inicjatywa.
  • Uczciwość.

 Wymagania dodatkowe:

  • Kreatywność oraz umiejętności analityczne.
  • Zaangażowanie w pracę, nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
  • Odporność na stres.
  • Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • „Czynne” prawo jazdy kategorii „B” (praktyka w prowadzeniu pojazdu).

 Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae oraz list motywacyjny.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające pięcioletni staż pracy oraz wymagane doświadczenie zawodowe.
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  • Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

 

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 20 lutego 2025r. do godz. 14:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. inwestycji”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie o naborze odt 19.87 KB Weronika Bieniek
Kwestionariusz kandydata doc 31.00 KB Weronika Bieniek
Oświadczenie doc 35.00 KB Weronika Bieniek
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. Dodane załączniki piątek, 07-02-2025 godz. 12:16 Weronika Bieniek
Artykuł został zmieniony. piątek, 07-02-2025 godz. 12:17 Weronika Bieniek Porównaj