Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Wykonywanie stałej kontroli nad funkcjonowaniem instalacji elektrycznych i oświetlenia miejsc publicznych będących w zarządzie MZDiM Bytom.
- Nadzór nad firmami wykonującymi pracę w zakresie elektrycznym.
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań w zakresie sieci elektrycznej oświetlenia ulicznego, opracowywanie kosztorysów inwestorskich, weryfikacja kosztorysów i przedmiarów robót; dokonywanie uzgodnień na potrzeby inwestycji MZDIM.
- Uczestnictwo w pracy komisji przetargowych – przygotowanie specyfikacji i warunków zamówień publicznych na wybór wykonawców.
- Uczestnictwo w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych oraz kompletowanie dokumentacji powykonawczych.
- Prowadzenie spraw w zakresie obsługi, konserwacji, remontów sieci elektrycznej oświetlenia ulicznego; bieżąca kontrola, ewidencja zgłoszeń, interwencje, reklamacje, skargi.
- Prowadzenie ewidencji rzeczowej i ilościowej majątku oświetleniowego będącego w zarządzie MZDiM.
- Kwalifikacja branżowa obiektów i urządzeń do likwidacji.
- Udział w dziennych i nocnych przeglądach oświetlenia ulicznego i przejść podziemnych.
- Rozliczanie usług zleconych w ramach zawartych umów na dostawę energii elektrycznej, na eksploatację sieci oświetleniowej miasta i przejść podziemnych:
- komisyjne odczyty liczników energii elektrycznej i innych mediów,
- weryfikacja faktur pod względem merytorycznym i formalnym zgodnie z zawartymi umowami na wykonanie usług i dostaw.
- Przygotowywanie projektów planu finansowego w zakresie wykonywanych zadań oraz właściwe gospodarowanie tymi środkami.
- Udział w spotkaniach i naradach związanych z działalnością MZDIM.
- Współpraca z pozostałymi działami MZDiM i innymi jednostkami.
Warunki pracy:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
- Praca w terenie.
- Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
- W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie.
- Minimum 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub minimum roczny staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego.
- Doświadczenie na stanowiskach związanych z utrzymaniem sieci i urządzeń elektrycznych.
- Znajomość przepisów: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o drogach publicznych, Ustawa o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych.
- Znajomość programów komputerowych stosowanych przy pracy biurowej (w szczególności programów: MS Office Word i Excel) oraz obsługa urządzeń peryferyjnych.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Czynne prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektroinstalacyjnej oraz być czynnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Znajomość obsługi programu AutoCAD.
- Posiadanie uprawnień do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność, dyspozycyjność, uczciwość, inicjatywa własna.
- Odporność na stres.
- Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
- Dobra znajomość topografii miasta Bytomia.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w przypadku ich posiadania.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy oraz doświadczenie zawodowe.
- Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 30 września 2022r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. oświetlenia”
- osobiście w sekretariacie jednostki
- lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.