Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Wykonywanie stałego nadzoru nad funkcjonowaniem instalacji elektrycznych i oświetlenia miejsc publicznych będących w zarządzie MZDiM Bytom.
- Pełnienie nadzoru technicznego nad wykonywaniem prac konserwacyjno - naprawczych przy instalacjach elektrycznych.
- Nadzór nad pracami elektroinstalacyjnymi przy inwestycjach prowadzonych przez MZDiM.
- Prowadzenie ewidencji rzeczowej i ilościowej majątku oświetleniowego w zarządzie MZDiM.
- Kwalifikacja branżowa obiektów i urządzeń do likwidacji.
- Określenie zakresu prac związanych z remontem i inwestycjami oświetleniowymi, prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego.
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia prac i robót elektroinstalacyjnych.
- Weryfikacja dokumentacji uzgodnieniowej, opiniowanie projektów w zakresie elektrycznym wraz z ustaleniem wytycznych dla dokumentacji w części elektrycznej.
- Przygotowanie odpowiedzi na pisma i interpelacje z zakresu prowadzonych spraw.
- Opracowywanie kosztorysów inwestorskich, weryfikacja kosztorysów i przedmiarów robót.
- Uczestnictwo w pracy komisji przetargowych – przygotowanie specyfikacji i warunków zamówień publicznych na wybór wykonawców.
- Uczestnictwo w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych i kompletowanie dokumentacji powykonawczych.
Warunki pracy:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
- Praca w terenie.
- Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
- W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe w specjalności elektrycznej.
- Minimum 6-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub minimum 4-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego.
- Uprawnienia budowlane w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektroinstalacyjnej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (aktualne zaświadczenie)
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie nadzorowania lub kierowania robotami w branży elektrycznej.
- Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego oraz postępowania administracyjnego, przepisów szczegółowych dotyczących spraw związanych z Prawem Budowlanym.
- Znajomość programów komputerowych stosowanych przy pracy biurowej (w szczególności programów: MS Office Word i Excel) oraz obsługa urządzeń peryferyjnych.
- Znajomość redagowania pism urzędowych.
- „Czynne” prawo jazdy kategorii „B” (praktyka w prowadzeniu pojazdu).
- Znajomość obsługi programu AutoCAD oraz programu kosztorysowego NORMA.
- Dobra znajomość topografii miasta Bytomia.
- Obywatelstwo polskie.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność, dyspozycyjność, uczciwość, inicjatywa własna.
- Odporność na stres.
- Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopia uprawnień budowlanych oraz przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy oraz doświadczenie zawodowe.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 19 czerwca 2023r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. elektrycznych”
- osobiście w sekretariacie jednostki
- lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.