Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie dokumentacji związanej z osobami skierowanymi na prace społecznie użyteczne, w tym:
- prowadzenie ewidencji osób przyjętych w ramach prac społecznie użytecznych,
- sporządzanie list obecności,
- kontrola ilości odpracowanych godzin,
- sporządzanie miesięcznych raportów dotyczących rozliczania osób z ilości przepracowanych godzin.
- Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną i czasem pracy (sporządzanie list obecności, ewidencjonowanie absencji).
- Kontrola i nadzór nad ewidencją wyjść służbowych i prywatnych.
- Przygotowywanie korespondencji na potrzeby Działu Zaplecza Technicznego oraz notatek służbowych.
- Prowadzenie spraw administracyjno – biurowych w tym:
- rozliczanie kart paliwowych,
- prowadzenie spraw związanych z Bazą Danych Odpadowych (BDO),
- przygotowanie od strony technicznej i branżowej materiałów do opracowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzanie umów,
- wykonywanie czynności związanych z realizacją potrzeb zakupowych oraz opracowanie niezbędnych dokumentów,
- prowadzenie rejestrów zrealizowanych zadań,
- sporządzanie sprawozdań.
Warunki pracy:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
- Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
- Praca w terenie oraz na obszarze Działu Zaplecza Technicznego.
- W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie średnie.
- Minimum 3 lata stażu pracy.
- Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z Bazą Danych Odpadowych (BDO).
- Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word i Excel.
- Znajomość aktów prawnych:
- Ustawy o samorządzie gminnym.
- Ustawy o samorządzie powiatowym.
- Ustawy o pracownikach samorządowych.
- Ustawy kodeks pracy – wybrane zagadnienia zgodne z ogłoszeniem o naborze.
- Ustawy prawo zamówień publicznych – wybrane zagadnienia zgodne z ogłoszeniem o naborze.
- Ustawy o odpadach.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Obywatelstwo polskie.
Wymagania dodatkowe:
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność, uczciwość, inicjatywa własna.
- Odporność na stres.
- Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
- Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno – biurowej.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
- Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 10 lipca 2023r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Dziale Zaplecza Technicznego”
- osobiście w sekretariacie jednostki
- lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.