Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie spraw związanych z pełnieniem funkcji administratora dróg, w tym:
- rozpatrywanie wniosków i przygotowanie zezwoleń (decyzji) na zajęcie pasa drogowego: dla prowadzenia robót w pasie drogowym z naruszeniem nawierzchni i bez naruszania nawierzchni, umieszczanie urządzeń, reklamy, zajęcia pasa drogowego na prawach wyłączności (handel okazjonalny, kioski handlowe, letnie kawiarenki) oraz w celu ustawienia kontenerów, rusztowań itp.,
- dokonywanie przekazania i odbioru zajętego pasa drogowego na cele określone w pkt a),
- kontrolowanie zajęć pasa drogowego pod względem ich legalności oraz prowadzenie postępowań administracyjnych z tym związanych,
- naliczanie kar pieniężnych w przypadku zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia określonego w pkt a),
- wydawanie pozwoleń (zawieranie umów) na zajęcie działek Gminy Bytom, na których zlokalizowane są drogi wewnętrzne,
- przygotowanie umów na dzierżawę nieruchomości gruntowych poza pasem drogowym (kioski, reklamy, kawiarenki, stoiska handlowe itp.).
- Przygotowywanie projektów planu finansowego w zakresie wykonywanych zadań oraz właściwe gospodarowanie tymi środkami.
Warunki pracy:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
- Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
- Praca w terenie.
- W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 3 lata stażu pracy.
- Minimum dwuletni staż pracy w administracji samorządowej.
- Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word i Excel.
- Znajomość aktów prawnych:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o drogach publicznych,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
- „Czynne” prawo jazdy kategorii „B” (praktyka w prowadzeniu pojazdu).
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Obywatelstwo polskie.
Wymagania dodatkowe:
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność, inicjatywa własna.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność zapobiegania konfliktom.
- Odporność na stres.
- Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Curriculum vitae oraz list motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających minimum trzyletni staż pracy oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 14 lipca 2023r. do godz. 14:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Dziale Administracyjno - Organizacyjnym i Decyzji”
- osobiście w sekretariacie jednostki
- lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.