Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem organizacji ruchu przez inne podmioty w trybie awaryjnym.
  • Prowadzenie umowy z zakresu systemu MSI, w tym:
    • kontrola realizacji robót zgodnie z wymaganiami zawartymi w umowach,
    • wystawianie zleceń z zakresu montażu i naprawy oznakowania MSI,
    • odbiory robót w tym odbiory pogwarancyjne,
    • rozliczenie finansowe robót.
  • Określanie warunków skomunikowania terenów do dróg publicznych na etapie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i zezwoleń w tym określanie warunków skomunikowania terenów do dróg publicznych oraz wydawanie decyzji administracyjnych na budowę i przebudowę zjazdów z drogi publicznej.
  • Prowadzenie postępowań dotyczących wydawania warunków na budowę i przebudowę zjazdów z dróg wewnętrznych.
  • Opiniowanie projektów budowlanych zjazdów z dróg.
  • Dokonywanie odbiorów wybudowanych lub przebudowanych zjazdów z drogi.
  • Opiniowanie zmian w układzie drogowym związanych z dużymi generatorami ruchu.
  • Wnioskowanie o przebudowę pasa drogowego w związku z budową lub przebudową zjazdów z drogi dla skomunikowania inwestycji drogowych generujących znaczny ruch drogowy.
  • Wydawanie oświadczeń o możliwości skomunikowania terenów z drogą publiczną.
  • Opiniowanie pod kątem możliwości skomunikowania projektów podziałów nieruchomości.
  • Wykonywanie pomiarów natężenia ruchu drogowego i analiza otrzymanych wyników.
  • Współudział w opiniowaniu spraw związanych z administrowaniem pasem drogowym.
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisma i interpelacje z zakresu spraw prowadzonych przez Dział Inżynierii Ruchu.
  • Uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych w tym dokonywanie wycen przedmiotu zamówienia oraz opisu przedmiotu zamówienia.
  • Wykonywanie dodatkowych poleceń przełożonych związanych z działalnością MZDiM.

Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • Praca w terenie.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie.
  • Minimum 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego przy sprawach związanych z zakresem podanym w ogłoszeniu.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word i Excel.
  • Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego oraz postępowania administracyjnego.
  • Znajomość oraz umiejętność stosowania aktów prawnych w tym:
    • ustawy prawo o ruchu drogowym w zakresie wymienionym w ogłoszeniu,
    • rozporządzenia w sprawie znaków i sygnałów drogowych w zakresie wymienionym w ogłoszeniu,
    • ustawy o drogach publicznych,
    • rozporządzenia w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych,
    • znajomość wytycznych rekomendowanych przez ministra właściwego do spraw transportu WR-D,
    • rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach w zakresie wymienionym w ogłoszeniu,
    • rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
    • rozporządzenia w sprawie trybu sporządzania informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach,
    • ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    • rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość redagowania pism urzędowych.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność, dyspozycyjność, uczciwość, inicjatywa własna.
  • Odporność na stres.
  • Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Mile widziany staż pracy w jednostkach samorządowych, administracji publicznej lub w dziedzinie związanej z inżynierią ruchu drogowego.
  • Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  1. Curriculum vitae oraz list motywacyjny.
  2. Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczenia – potwierdzające trzyletni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego oraz minimum 2 lata doświadczenia zawodowego przy sprawach związanych z zakresem podanym w ogłoszeniu.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  6. Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 22 grudnia 2023r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Dziale Inżynierii Ruchu”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie o naborze docx 27.27 KB Katarzyna Książek
Oświadczenie doc 35.00 KB Katarzyna Książek
Kwestionariusz kandydata doc 31.00 KB Katarzyna Książek
Ogłoszenie o II etapie naboru docx 12.94 KB Katarzyna Książek
Informacja o wyniku naboru docx 13.49 KB Katarzyna Książek
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. Dodane załączniki wtorek, 12-12-2023 godz. 08:25 Katarzyna Książek
Artykuł został zmieniony. środa, 13-12-2023 godz. 08:36 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki piątek, 26-01-2024 godz. 13:43 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki piątek, 02-02-2024 godz. 13:53 Katarzyna Książek Porównaj