Zakończyła się przebudowa dwóch chodników przy ulicach: Łużyckiej w Śródmieściu oraz przy św. Piotra w Łagiewnikach, gdzie stara nawierzchnia z płyt chodnikowych została rozebrana, a w jej miejsce pojawiła się kostka brukowa. Z kolei przy ul. Królowej Jadwigi w Rozbarku roboty budowlane dobiegają już końca. W drugiej połowie sierpnia rozpoczną się jeszcze prace związane z przebudową chodnika przy ul. Fałata. Wartość całej inwestycji wynosi prawie 1 mln zł, z czego 782 tys. zł to pozyskane przez miasto dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Dobiegają końca prace związane z przebudową chodników przy ulicach: Łużyckiej w Śródmieściu oraz Królowej Jadwigi w Rozbarku, zaś przy ul. św. Piotra w Łagiewnikach roboty już się zakończyły. Stara nawierzchnia z płyt chodnikowych została tam rozebrana, a w jej miejsce pojawiła się kostka brukowa. Z kolei w sierpniu rozpoczną się prace związane z przebudową chodnika przy ul. Fałata. Wartość całej inwestycji wynosi prawie 1 mln zł, z czego 782 tys. zł to pozyskane przez miasto dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Na placu budowy na ul. Tysiąclecia praca wre. Trwa budowa kanalizacji sanitarnej, układanie krawężników, brukowanie miejsc postojowych i roboty związane z układaniem kostki betonowej na chodnikach. Realizacja inwestycji wartej ponad 3,2 mln zł zgodnie z umową z wykonawcą powinna zakończyć się do końca tego roku.
Warta łącznie 1 mln zł przebudowa czterech chodników w Śródmieściu, Rozbarku i Łagiewnikach trwa. W tym tygodniu ruszył remont chodnika przy ul. Królowej Jadwigi.
Rozpoczyna się kolejny etap przebudowy ulicy Tysiąclecia w Bytomiu-Stroszku. Od poniedziałku 27 maja od godz. 7.00 drogowcy rozpoczną przebudowę odcinka od skrzyżowania ul. Tysiąclecia z ul. Legnicką do wysokości budynku przy ul. Tysiąclecia 18a. Na czas prowadzonych robót wjazd w ul. Tysiąclecia od strony ul. Legnickiej będzie możliwy tylko dla osób dojeżdżających do posesji, służb miejskich oraz pojazdów budowy. Dla pozostałych pojazdów zostanie utrzymany objazd ulicami Legnicką – Rydza Śmigłego – Komisji Edukacji Narodowej – Wojciechowskiego – Rydza Śmigłego do ul. Spółdzielców.
Przebudowa chodnika w Łagiewnikach przy ul. św. Piotra (na odcinku od ul. Cyryla i Metodego do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej i Tulipanów), to pierwsza z czterech inwestycji związanych z przebudową chodników, które w najbliższym czasie będą realizowane w Bytomiu. W ramach dwóch zawartych umów wartych łącznie prawie 1 mln zł przebudowane zostaną także chodniki w Śródmieściu przy ul. Fałata i Łużyckiej oraz przy ul. Królowej Jadwigi w Rozbarku.
Sześć chodników przy ulicach: Witczaka, Moniuszki, Miechowickiej, Zabrzańskiej, Orzegowskiej i Kołobrzeskiej o łącznej powierzchni prawie 1,2 tys. mkw. zostało wyremontowanych w grudniu 2023 roku. Realizacja inwestycji kosztowała prawie 270 tys. zł. To nie koniec remontów chodników w naszym mieście. Miejski Zarząd Dróg i Mostów już podpisał umowę na przebudowę w 2024 roku czterech chodników przy ulicach Łużyckiej, Królowej Jadwigi, św. Piotra i Fałata za łączną kwotę blisko 1 mln zł.
W przyszłym roku chodniki przy ulicach: Łużyckiej, Królowej Jadwigi, św. Piotra i Fałata zostaną przebudowane. Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu podpisał dwie umowy warte łącznie prawie 1 mln zł na realizację inwestycji w Śródmieściu, Rozbarku i Łagiewnikach.
Miejski Zarząd Dróg i Mostów zawarł umowę na przebudowę ul. Tysiąclecia. W ramach inwestycji wykonawca przeprowadzi modernizację jezdni, chodników, miejsc postojowych, a także zatoki autobusowej oraz zjazdów do dróg osiedlowych. Dzięki wygospodarowaniu pieniędzy w budżecie miasta na 2024 rok oraz pozyskaniu dofinansowania w kwocie 683 tys. zł z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, inwestycja warta ponad 3,2 mln zł zostanie w całości zrealizowana w 2024 roku.
Na tę chwilę bytomianie czekali od 15 miesięcy. Po nowym torowisku na ul. Piekarskiej przejechał pierwszy tramwaj. Na razie to tylko przejazd techniczny, ale w związku z tym, że testy torowiska wypadły pozytywnie, już wkrótce popularna „38” wróci na tory. Tramwaj będzie obsługiwał już nową trasę od pl. Sikorskiego wzdłuż ul. Piekarskiej do przystanku Bytom Powstańców Śląskich, zaś w drodze powrotnej „38” będzie się także zatrzymywać na przystankach Bytom Sąd oraz Bytom Moniuszki.
Strona 1 z 4
- Start
- «
- 1
- 2
- 3
- 4
- »
- Zakończenie